محسن سلیمی: رییس هیئت کاراته تهران مرا از سالن مسابقات اخراج کرد!/ عبدلی شاهد ماجراست

سلیمی در این خصوص به "پایگاه اطلاع رسانی ستارگان کاراته" گفت: پاداش چندین سال حضور در تیم ملی و افتخار آفرینی برای کشورم را با شایستگی پرداخت کردند! به پاس مدالهایی که برای کشورم کسب کرده بودم، مقابل چشمان شاگردانم مرا از سالن مسابقات اخراج کردند!
 
وی ادامه داد: هنگامی که به منظور هدایت شاگردانم به داخل سالن رفتم، رییس هیئت کاراته استان تهران گفت "او از استان البرز است و حق شرکت در مسابقات تهران را ندارد!" وقتی اطرافیانش توضیح دادند که من از مربیان استان تهران هستم، تازه به اشتباه خود پی برد اما این بار متوسل به بهانه‌ای دیگر شد و ادعا کرد که من مشکل انضباطی دارم و به همین دلیل شاگردانم حق ندارند در این مسابقات شرکت کنند!
 
قهرمان اسبق تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه رییس هیئت کاراته استان تهران شناخت کافی از مربیان این استان ندارد، بیان داشت: وقتی رییس هیئت کاراته استان ما، فردی غیر تهرانی باشد، طبیعی است که حتی مربیان تهرانی را نشناسد و دچار چنین اشتباه فاحشی شود. اما خطای بزرگتر اینکه در مقابل چشمان شاگردان نوجوانم و خانواده آنها، مرا متهم به داشتن مشکل انضباطی کردند. اکنون شاگردانم و خانواده آنها چه تصویری از من در ذهن خود ترسیم میکنند؟ این رفتار ناشایست باعث شد که شاگردان نوجوانم با چشمان اشک‌آلود سالن مسابقات را ترک کنند. من در این خصوص با سردار کشوری که مسئولیت تربیت بدنی بسیج شمیرانات را بر عهده دارد صحبت میکنم و مطمئنم که ایشان پیگیری خواهند کرد. این مسئله‌ای نیست که به سادگی قابل اغماض باشد.
 
وی با بیان اینکه پس از این اتفاق با "محسن آشوری" دبیر فدراسیون کاراته تماس تلفنی داشته است، اظهار داشت: آقای آشوری از این مسئله به شدت ابراز تأسف کرد و گفت حتی اگر کسی با رییس و دبیر فدراسیون و یا هر شخص دیگری مشکلی داشته باشد، هیچکس حق ندارد شاگردان او را به این بهانه از حضور در مسابقات منع کند و لذا این اقدام هیئت کاراته استان تهران هرگز توجیه‌پذیر نیست.
 
سلیمی افزود: پس از گفتگو با دبیر فدراسیون کاراته، با آقای سمندر هم تماس گرفتم و ایشان نیز این اقدام هیئت کاراته را محکوم کرد و گفت مسئولان هیئت حق نداشتند شاگردان مرا از حضور در مسابقات محروم کنند. جالب اینکه پس از اتمام مسابقات، از هیئت کاراته تهران با من تماس گرفتند و گفتند 4 نفر از شاگردانم را بدون شرکت در مسابقه انتخابی، در تیم منتخب استان تهران جهت حضور در رقابتهای کشوری قرار خواهند داد! اما این به هیچ وجه نمیتواند جبران‌کننده توهینی باشد که نسبت به من صورت گرفت. آنها در مقابل چشمان شاگردانم، شخصیت مرا تخریب کردند. "اکبر عبدلی" دبیر هیئت کاراته استان تهران در سالن حاضر بود و دید که رییس هیئت چگونه با صدای بلند فریاد میزد  و میگفت "او را از سالن بیرون بیاندازید!"
 
قهرمان پیشین تیم ملی کاراته کشورمان، اذعان داشت: رییس هیئت کاراته استان تهران با صدای بلند به "اکبر عبدلی" دبیر این هیئت گفت "اگر او را از سالن بیرون نیاندازی، خودت را اخراج میکنم!"  عبدلی میتواند در این مورد شهادت دهد. او به من قول داد هر جا که لازم باشد، شهادت خواهد داد که رییس هیئت کاراته تهران چه رفتار زننده‌ای با من داشته و چه سخنانی بر زبان آورده است. من به قول و تعهد عبدلی اطمینان دارم و مطمئنم که خلف وعده نخواهد کرد.
 
سلیمی در واکنش به این مطلب که گفته میشود پیش از این، مسئولین فدراسیون کاراته در خصوص هدایت تیم ملی جوانان صحبتهایی با او داشته‌اند، تصریح کرد: چند ماه قبل صحبتهایی در این خصوص با مسئولین فدراسیون داشتم که البته عملی نشد. معتقدم مربی باید آنقدر فنی باشد که مسئولین فدراسیون شخصاً تمایل به همکاری با او داشته باشند نه اینکه با توسل به بهانه‌های مختلف، بخواهد خود را به تیم ملی تحمیل کند. متأسفانه تعدادی از دوستان خبر دادند که برخی مربیان اقدام به توزیع سیم کارت تلفن همراه بین جمعی از اهالی کاراته کردند که این مطلب چندان شایسته نیست. البته من شخصاً در این مورد اطلاعی ندارم و صرفاً مطالبی را از دوستان شنیده‌ام که امیدوارم حقیقت نداشته باشد.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: